SPRZEDAŻ
OPROGRAMOWANIA
Oferujemy Państwu
Oferujemy oprogramowanie inwentaryzacyjne
Specjalizujemy się również we wdrażaniu Systemów Sage Symfonia, enova365 oraz
analizach, konsultacjach i serwisem powdrożeniowym
Sprzedaż oprogramowania
NaviKolektor to uniwersalny i intuicyjny program do inwentaryzacji Środków trwałych, który jest na rynku od 2009r. W standardzie współpracuje z programami Sage Symfonia, enova365, Comarch, a dzięki aplikacji do zarządzania NaviKolektor – Klient PC posiada możliwość integracji z większością programów do ewidencji środków trwałych na rynku.
Idea oprogramowania NaviKolektor i zasada jego pracy opiera się na wprowadzeniu maksymalnego uproszczenia i ułatwienia wykonywania czasochłonnej i często nieefektywnej inwentaryzacji środków trwałych.
Technologia identyfikacji kodów kreskowych lub kodów QR umieszczonych na środkach trwałych za pomocą samoprzylepnych etykiet skraca czas przeprowadzenia procesu inwentaryzacji nawet o 80%. Automatyczne porównanie zawartości bazy danych z aktualnie prowadzonym spisem podczas skanowania kodu eliminuje możliwość pomyłki.
Dodatkowym atutem i innowacyjnością jest możliwość wykonywania zdjęć podczas inwentaryzacji oraz ich podgląd przy kolejnych spisach. Funkcjonalność w szczególności przydatna przy inwentaryzacji np. sprzętu specjalistycznego, urządzeń laboratoryjnych itp.
Cały proces sprowadza się do zeskanowania przez komisję inwentaryzacyjną kodów z naklejonych wcześniej etykiet w danym polu spisowym. Program na bieżąco wspiera użytkownika poprzez czytelne informowanie o napotkanych nieprawidłowościach.
Po transmisji danych program NaviKolektor umożliwia wygenerowanie plików wynikowych w standardzie dostosowanych do aktualnie wykorzystywanych systemów do ewidencji środków trwałych na rynku.
Oprogramowanie NaviKolektor idealnie sprawdza się w każdej firmie. Wykorzystanie programu wraz z odpowiednim sprzętem umożliwia szybkie i dokładne zinwentaryzowanie majątku przedsiębiorstwa. Intuicyjny interfejs i pełna możliwość konfiguracji tworzą doskonałe narzędzie dla każdego rodzaju firm i instytucji.
Oprogramowanie NaviKolektor dostępne jest w dwóch wariantach licencjonowania:
licencja on premis (tzw. wieczna) lub w subskrypcji rocznej, więcej informacji w cenniku.
Wdrożenia Systemów
Nasza oferta skupia się na oprogramowaniu NaviKolektor wspomagającym proces inwentaryzacji środków trwałych. Naszym Klientom proponujemy znacznie więcej.
Zapewniamy profesjonalną pomoc w procesie wdrażania systemów Sage Symfonia, a także systemu enova365. W skład naszego zespołu wchodzą konsultanci z wieloletnim doświadczeniem w analizowaniu, projektowaniu, budowaniu i wdrażaniu systemów ERP.
Dzięki temu oferujemy szeroką gamę usług, począwszy od wdrożeń, poprzez usługi serwisowe, konsultacje i szkolenia. Gwarantujemy naszym klientom kompleksowe wsparcie zarówno przy wdrażaniu programu do inwentaryzacji środków trwałych NaviKolektor jak i przy obsłudze systemów ERP.
Oferujemy nie tylko autorskie projekty w zakresie inwentaryzacji, ale także profesjonalną pomoc przy wdrażaniu rozwiązań systemowych programu Sage Symfonia. System został opracowany z myślą o zwiększeniu efektywności przedsiębiorstwa poprzez ułatwienie procesu ewidencji środków trwałych – od analizy, po raportowanie.
Sage Symfonia Środki Trwałe – Program zapewnia pełną kontrolę nad środkami trwałymi w firmie. Pozwala przeprowadzić dokładną analizę posiadanych zasobów oraz tworzenie czytelnych raportów i zestawień. Dzięki przejrzystym informacjom, a także automatyzacji wielu operacji, aplikacja umożliwia optymalizację czasu pracy. Intuicyjna obsługa stanowi kolejną zaletę Sage Symfonia. Przygotowywanie raportów oraz analiz nie będzie dłużej wiązało się ze stosem uciążliwych dokumentów. Kilka kliknięć umożliwi proste i sprawne zarządzanie majątkiem organizacji.
Czytaj więcej
Pełna kontrola nad środkami trwałymi przedsiębiorstwa to bardzo istotna kwestia, która ma wpływ na poprawne funkcjonowanie firmy. System Symfonia dostosowany jest do potrzeb użytkowników. Szybki dostęp do niezbędnych informacji, takich jak stan posiadania czy dane o poszczególnych środkach trwałych, sprawia, że pracownicy mogą np. sprawniej planować oraz rejestrować zdarzenia dotyczące eksploatacji poszczególnych składników majątku. Program stanowi też istotne wsparcie w wykonywaniu codziennych obowiązków – m.in. automatycznie generuje plan amortyzacji, nalicza umorzenie a także ułatwia przeprowadzanie bieżących operacji.
Co ważne, system Sage Symfonia Środki Trwałe współpracuje z produktem Finanse i Księgowość. Dzięki wdrożeniu obu rozwiązań jednocześnie, zestawienia operacji dotyczących posiadanego majątku uda się z łatwością wykorzystywać w dokumentacji finansowo-księgowej. W efekcie, proces ewidencji staje się znacznie ułatwiony.
Nasi specjaliści służą pomocą w zakresie wdrażania programu Sage Symfonia Środki Trwałe. Wspieramy naszych klientów na każdym etapie – nie tylko kierując planem wdrożenia rozwiązań, ale także podejmując kroki w zakresie obsługi systemu. Oferujemy również kompleksową opiekę serwisową, która zapewni odpowiednie działanie systemu w nagłych wypadkach, np. w razie problemów technicznych. Dedykowani konsultanci zajmą się zgłoszonym problemem, bez względu na Państwa lokalizację. Szybka reakcje z ich strony zminimalizuje czas oczekiwania na poprawne funkcjonowanie aplikacji. Z myślą o przedsiębiorcach potrzebujących kompleksowych rozwiązań, zajmujemy się także innymi modułami Symfonii – wspieramy m.in. produkt Handel oraz Finanse i Księgowość.
Opieka Serwisowa
Wdrożenie systemu informatycznego jest inwestycją mającą wpływ na funkcjonowanie całej firmy. Stała opieka serwisowa gwarantuje kontrole nad prawidłowym działaniem Państwa systemów.
W ramach umowy serwisowej w sytuacjach alarmowych gwarantujemy priorytetową obsługę, oraz dedykowanych konsultantów. Pomoc ta obejmuje zarówno stronę techniczną, jak i konsultacje z zakresu funkcjonowania systemów. Naszym klientom oferujemy pomoc zdalną, której największą zaletą jest możliwość podjęcia szybkiej reakcji i wsparcia Klienta – niezależnie od lokalizacji.
Opieka serwisowa NAV.IT wyceniana jest indywidualnie dla każdego Klienta, na którą składa się wiele czynników takich jak: czas reakcji, ilość użytkowników, ilość środków trwałych, możliwość wsparcia zdalnego.

Analizy i Konsultacje

Podstawą osiągnięcia sukcesu we wdrożeniu oprogramowania ERP lub rozwiązań indywidualnych jest przeprowadzenie analizy. Podczas analizy nasi specjaliści rozpoznają Państwa oczekiwania biznesowe oraz zweryfikują kondycję aktualnie prowadzonej np. ewidencji środków trwałych. Następnie przeanalizują koncepcję wdrożenia pod kątem wymagań tak by móc zarekomendować najlepsze rozwiązania, które w pełni sprawdzą się w danej firmie i będą służyły przez wiele lat.
Konsultacje przeprowadzane przez naszych specjalistów pozwolą na podjęcie decyzji odnośnie wyboru najlepszego sprzętu, który spełni wymagania danej firmy.
Zestawy do Inwentaryzacji
W naszej ofercie posiadamy gotowe zestawy do inwentaryzacji które w pełni umożliwią przeprowadzenie spisu majątku przedsiębiorstwa. Dostarczany przez NAV.IT sprzęt jest zawsze nowy z gwarancją od czołowych producentów na świecie takich jak : Zebra, Honeywelly, Datalogic.
Dodatkowym profitem wynikającym z zakupu sprzętu i materiałów eksploatacyjnych jest gwarantowany rabat na licencję NaviKolektor.
Zestawy zakupione u nas zaopatrzone są w wszelkie akcesoria niezbędne do uruchomienia (w ofercie producentów nie zawsze jest dostarczane np. okablowanie).

Elementy niezbędne do przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych:
– Oprogramowanie NaviKolektor
– Terminal mobilny
– Drukarka etykiet (kodów kreskowych)
– Materiały eksploatacyjne (etykiety, taśma termotransferowa)
– Pakiet usług wdrożeniowych szkoleniowych Mini/Opti*
Wdrożenie polegające na Instalacji i konfiguracji
Szkolenie z obsługi programu NaviKolektor
* element opcjonalny
Przykładowy zestaw inwentaryzacyjny dla firmy:
NaviKolektor – program do inwentaryzacji środków trwałych firmy NAV.IT na urządzenie mobilne z Windows CE (subskrypcja na 12 m-cy).
NaviKolektor – Klient PC– program na urządzenie PC do transmisji danych i zarządzania danymi w terminalu danych. (Dostarczany wraz z licencją NaviKolektor)
Terminal danych – wygodny inwentaryzator ZEBRA MC2180 (dawniej Motorola). Odczyt kodów kreskowych 1D, Windowsem CE Pro, Bluetooth WiFi i klawiaturą alfanumeryczną.
Drukarka kodów kreskowych– niezawodna ZEBRA GK420T – zaawansowane, wysokiej jakości urządzenie do drukowania etykiet. Jedna z najlepszych biurkowych drukarek na rynku. Umożliwia wydruk termiczny jak i termotransferowy.
Etykiety inwentaryzacyjne – wykonane z trwałej, zabezpieczająca/plombowej krusząca folii polietylenowej, której po przyklejeniu nie można usunąć w całości. Rolka etykiet 50x30mm zawiera około 1000 szt. etykiet.
Taśma termotransferowa żywiczna – Wysokiej jakości czarna żywiczna taśma zapewniająca doskonałą jakość druku, szczególnie odpowiednia do drukowania kodów kreskowych o dużej gęstości i grafiki o wysokiej rozdzielczości. Jedna rolka (gilza) 74mb wystarczy na około 2000 szt etykiet 50x30mm.
Cena proponowanego zestawu: 4290,00 zł netto Cennik >>
Wypożyczenia Zestawów Inwentaryzacyjnych

Żeby wynająć sprzęt do inwentaryzacji wystarczy:
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom dzisiejszego rynku w naszej ofercie znajdą Państwo również możliwość wypożyczenia gotowego zestawu do inwentaryzacji. Usługę wypożyczenia zestawów oferujemy na okres czasu od 5 dni do 4 tygodni.
Podstawowy zestaw do inwentaryzacji składa się z popularnego terminala kodów kreskowych Honeywell Dolphin 60s wraz z wgraną aplikacją mobilną NaviKolektor.
W zależności od potrzeb można skorzystać z zestawów zawierających drukarkę kodów kresowych Zebra GK420t oraz materiałów eksploatacyjnych (etykiety , taśma termotransferowa).
Wypożyczając sprzęt mogą Państwo skorzystać także z usług wdrożeniowych NAV.IT w promocyjnych cenach.
Dokonać rezerwacji
telefonicznie lub e-mailowo
Podpisać formularz
wypożyczenia
Wpłacić
kaucje
Oczekiwać dostawy
od kuriera
Przykładowy zestaw do wypożyczenia:
– Program NaviKolektor
– Terminal mobilny – Honeywell 60s
– Drukarka kodów kreskowych – ZEBRA GK420T V.2
– Materiały eksploatacyjne – etykiety foliowe (kruszące) i taśma termotransferowa żywiczna
cennik wypożyczeń zestawów >>
Zasady realizacji wypożyczenia zastawów inwentaryzacyjnych:
- Terminal danych i drukarka to produkty używane i w 100% sprawne.
- Drukarka dostarczana jest z jedną rolką etykiet kruszących (1000 szt. 50x30mm) oraz z jedną taśmą termotransferową żywiczną (74mb wystarcza na zadruk około 2000 szt. etykiet 50x30mm).
- Na czas wypożyczenia pobieramy kaucje zwrotną w wysokości 3500,00 zł za każdy zestaw.
- Po zwrocie zestawu z wypożyczenia i opłaceniu faktury za wypożyczenie kaucja zostaje zwrócona.
- Wysyłka zestawu inwentaryzacyjnego do klienta jest darmowa.
- Na czas wypożyczenia podpisujemy z Klientem umowę wypożyczenia.