Gwarancja i Procedura serwisowa

Co musisz wiedzieć przed zgłoszeniem serwisowym

  • Przed wysyłką uszkodzonego urządzenia wypełnić Formularz zgłoszenia serwisowego.
  • Do każdego urządzenia należy wygenerować osobne zgłoszenie.
  • Po otrzymaniu zgłoszenia zostanie przydzielony do Państwa urządzenia numer SNG, który zostanie wysłany na adres e-mail podany w formularzu. (W przypadku wątpliwości z naszej strony, skontaktuje się z Państwem pracownik serwisu.)
  • Numer SNG należy umieścić na opakowaniu z urządzeniem w widocznym miejscu. Jeżeli wysyłana jest drukarka termotransferowa  należy również wysłać próbki materiału (etykiety i taśmę termotransferową). Pomoże to w diagnozie usterki oraz regulacji drukarki.
  • W ciągu 24h od chwili dostarczenia przesyłki pracownik serwisu wystawi i wyśle e-mail potwierdzający przyjęcia urządzenia.
  • Kolejnym krokiem jest przesłanie przez nasz serwis informacji o naprawie wraz ze szczegółową wyceną i formularzem zlecenia w formie pisemnej na adres e-mail podany w formularzu.
  • W przypadku akceptacji kosztów przystąpimy do naprawy urządzenia. Poprzez akceptację rozumie się potwierdzenie w formie pisemnej „Zlecenia wykonania naprawy” wraz z zaznaczonymi pozycjami. Podpisane i zeskanowane zlecenie należy wysłać na adres e-mail serwis@navikolektor.pl.
  • Jeżeli urządzenie spełnia warunki gwarancji, które zawarto w karcie gwarancyjnej, należy zaznaczyć pole „Naprawa gwarancyjna”. W mailu zwrotnym poza numerem SNG otrzymacie Państwo szczegółowe informacje odnośnie procedury reklamacyjnej oraz transportu urządzenia do serwisu.
  • Czas oczekiwania na wypełniony i podpisany formularz „Zlecenie wykonania naprawy pogwarancyjnej” wynosi 10 dni roboczych. Po tym czasie zostanie wystawiona fakturą na kwotę 100,00 PLN/netto za przeprowadzoną diagnostykę i lokalizację usterki urządzenia. Następnie po zaksięgowaniu zapłaty urządzenie zostanie odesłane na adres podany w formularzu.
""
1
Previous
Next